Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2007

Περί εμού του ιδίου

   Απαντώντας λίγο καθυστερημένα στην πρόταση τις Κατερίνας, θα ειπώ τούτα:
  1. Γενικώς είμαι πράο άτομο με απεριόριστη υπομονή. Δεν θυμώνω εύκολα και προσπαθώ να ελέγχο τον εαυτό μου και τις αντιδράσεις μου.
  2. Δύο είναι οι βασικές λέξεις που με νευριάζουν : Πούστης και Τεμπέλης. Είναι δύο κατηγορίες ανθρώπων που με "χαλάνε" πολύ.
  3. Είμαι προσαρμοστικός στις όποιες συνθήκες εργασίας, διαβίωσης, κ.λ.π.
  4. Αγαπημένο ζώο ο χαμαιλέωντας και ο σκορπιός. Αλλά και ο Προμηθέας ( τη φωτογραφία του είδατε στο προηγούμενο post) , η Ήρα ( η μαμά του Προμηθέα) και ο Σιλβέστρος ( μεικτή ράτσα λάσυ με κάτι άλλο)
  5. Είμαι αρκετά ρομαντικός και ντροπαλός, αλλά και τολμηρός όταν πρέπει. Επίσης η ειλικρίνειά μου πολλές φορές μ' έχει φέρει σε δύσκολη θέση. Δυστυχώς δεν μπορώ να πώ ψέμματα.
Αυτά για μένα, άν και πιστεύω πως διαβάζοντας τα post που γράφω θα μάθεται περισσότερα. Επειδή είναι δύσκολο να μην έχει προκληθεί κάποιος το προηγούμενο διάστημα, είναι δύσκολη η επιλογή.
Παρ' αυτά θα προτείνω:
  1. την MANTALENA PARIANOS,
  2. την Loucretia's,
  3. την Απολλώνια,
  4. τον Πολύκαρπο
  5. και τον Πετεφρή.
Δεν ξέρω κανέναν τους, αλλά μου άρεσαν ονόματα των blog τους.
Εις το επανειδείν και Ελληνικόν το φιλοσοφείν....

6 σχόλια:

soulmates είπε...

wx! wx!
egw pou dhlwsa tempela sto blog mou thn evapsa..??? :P
kane mia exairesh. ;)
kalhmera

Φοινιξ είπε...

Να αρχίσω απο το τραγούδι που έχεις στο blog.
Ένα σπουδαίο τραγούδι αληθινό και απο τα αγαπημένα μου.

Έχουμε αρκετά κοινά πάντως διαβάζοντας τα 5 σου.

Καλό σου βράδυ

Catherine είπε...

Αααα...τι έχεις καλέ με του τεμπέληδες; Μια χαρά παιδιά είμαστε απλά με μια έντονη ανάγκη για περισσότερη ξεκούραση από του άλλους.Δεν γίνεται να είμαστε όλοι μέρμηγκες. Υπάρχουν και οι τζίτζικες...ε;

Άγνωστη είπε...

Ο συχωρεμένος ο παππούς μου πάντα έλεγε.. "η αλήθεια είναι το πιο υπερτιμημένο πράγμα στο κόσμο"

Είναι σίγουρα πάντα προτιμότερη, αλλα επειδή καμια φορα μας πονάει, απλά πρέπει να την σερβίρουμε με τον σωστό τρόπο:)
Και εγώ προσωπικά προτιμώ την αλήθεια, τα ψέματα στο παρελθόν με έχουν πληγώσει, η αλήθεια όχι...

Mantalena Parianos είπε...

Θεόφραστε, ευχαριστώ

αλλά αυτό που μου ζητάς καλέ μου άνθρωπε, έχει ήδη συμβεί εδώ!

http://mantalena-parianos.blogspot.com/2007/02/blog-post_16.html

thanx anyway
:)

isiodos είπε...

Καταρχήν Μανταλένα καλώς ήρθες στο blog μου. Σε επισκέπτομαι κι εγώ κι όχι μόνο στο internet, αλλά και στην εφημερίδα ( Το Άρθρο).
Δεν πειράζει, η συνέχεια θα υπάρξει, και οι ευκαιρίες θα δοθούν....